Vilken härlig dag!!

2009-10-09 @ 00:01:39

Hej på er!!

Måste ju säga att en vecka verkligen kan gå upp och ner. Den här dagen är jag jätteglad för! Började med härlig sovmorgon och sedan gjorde jag mig i ordning för skolan. Idrottsmötet blev inställt och sedan var det skolfoto. Vi hade bestämt oss för att killarna skulle ha kostym och tjejerna svartklänning eftersom vi inte fick klä ut oss. Lätt snyggaste klassen! Sen lämnade vi in psykologin och skulle på den lektionen, men tydligen hade vi på ngt sätt redan gjort det vi skulle göra på lektionen så vi blev lediga. Lottningen var idag, och vet ni!! Jag fi krollen jag ville ha trots det!! SÅ KUL!

Istället tog sig jag, Issa, Emelie och Jonathan upp i stan innan jobbet på kvällen. En sväng in på Zara, om jag hade haft pengar hade jag kunnat köpa väldigt mkt där inne älskar deras kollektion nu! Och sedan blev det tidig middag på Pronto på lilla torg supergott.

Efter det var det dags att ta sig ut till stadion för att presentera ett alldeles dagsfärskt (vi var de första som visste) projekt på invigningen av nya stadion och startskottet för MFF's 100-års jubileum. Det handlar om detta.
Vi presenterade den första bilden ur bildserien på 10 minnesvärda bilder ur MFF's historia för de närmare 300 middagsgästerna under tiden dem satt till bords och efteråt fanns möjligheten för de att köpa exemplaren som det bara finns 30 stycken av i varje bild. Pengarna går till MFF men också till Star for Life-projektet som de har ett stort samarbete med och likaså ProCivitas. Efter att vi gjort detta så uppträdde Star for life-kören. De är helt otroliga! De var lika bra som på julavslutningen! Stod och rös och blev rörd av deras fantastiska sång och dera tro och hopp om en ljus framtid. Här står jag och oroar mig för småsaker. Det känns verkligen att detta går till någonting otroligt viktigt och det känns bra att få vara delaktig i det!

Efter det var det mingel och såklart jättekul att få chansen att hälsa på framgångsrika idrottsmän, men mer om det snart..


Star For Life - AIDS-free that's me


Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0