Veckan har vänt

2009-10-09 @ 18:38:26

Skönt att saker blir positiva igen! Den här dagen har varit jätteskön. Tog mig till skolan till halv elva för att jag tänkte plugga. Slutade mest med att jag hängde runt men ändå. Vid halv ett kom det en massa syvs till skolan så då visade jag runt ett gäng och berättade om skolan och de fick ställa frågor.

Sedan var det lite häng igen med Issa. Vi pratade lite med mr S och jag fick mig också en pratstund med mrs S om gårdagskvällen och hon förstod precis vad jag menade. Skönt när man är på samma nivå. Efter det gick vi upp till J som var klar med vårt omgjorda manus så då satte vi oss i lärarrummet med det vid tvåtiden och började läsa igenom det och rätta och så. Vi hade jättekul undertiden, J är en så underbar människa verkligen jag och Issa för den delen också :) Där satt vi till typ halv fem. Kul hade vi och nu är jag så laddad igen för teatern!

Sen hängde vi runt och pratade lite med mr S och franskalärarinnan som precis kle å hm är så söt. Hon kallar mig för skådespelerskan efter i våras. Jag känner henne inte alls men hon e jättevänlig tjej.

Hemma igen var jag vid halv sex. Nu är jag hungrig, men det visade sig att det var Natta också och hon tyckte det var smidigare att ta sig hit för mat ;P, så hon kommer vilken sekund som helst och äter Carbonara med mig. Efter det blir det nog lite fest hos Pålsson ikväll tror vi. Men ingen utgång för min del. En del och göra imorgon.

Hoppas ni har en härlig kväll!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0