Värmen har officiellt försvunnit

2009-10-14 @ 20:16:43

Burr säger jag!

Inte alls skönt väder. För två veckor sedan var det typ shortsväder fortfarande och imorse låg första frosten. USCH! Isande kallt. Tur att det är sol annars snön varit här också. Ni kan ju tänka er och träna utomhus då också. :S Satte på mig dubbla lager men vad hjälpte de när jag inte kan svinga och måste ta av mig. Idag blev det sving då greenerna var frostiga. Vi filmades också och det behövde jag då jag inte har så mycket sving kvar. Men nu har jag och jobba på i alla fall så det var bra.

Tillbaka i skolan och jobbade lite projektarbete innan estetiska. Estetiska körde vi dem tre första scenerna på. Det funkade bra. Nu gäller det och lära sig manuset. Vi var klara tidigiare så då satt jag och Issa kvar en stund och jag jobbade lite till med projektarbetet.

Nu är jag hemma och har ätit Är frusen och ska krypa upp med en filt i soffan och bara ta det lugnt. Känner mig lite snuvig också och hoppas på att det inteär något på gång.


Det är nu juli känns otroligt långt bort, bara 5 månader att stå ut nu..suck.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0