Varför inte soliga höstar istället?

2009-10-28 @ 23:47:25

Vem har skickat ner det här vädret till Malmö? Enda sedan lovet började har det varit skitväder här. Men innan dess har vi varit bortskämda med sol. Det är som att någon tänker att ”Nu har de suttit inne när solen skinit, så nu ska dem få känna hur det känns med riktigt skitväder”. Men vem tjänar på det? Jag har ingen motivation till att röra mig utomhus när det antingen är jättegrått eller ösregnar. Idag hade jag ändå bestämt mig för att ta mig ut då det inte regnade, men vad tror ni det gör när jag lämnar porten, jo börjar regna! Suck!

Sommarmånaderna känns låååångt borta nu. Längtan till den 30e mars är STOR. Näe men det är bara och vänta i 5 månader det, inget problem. Varför lever vi i ett så oförskämt bra land, men som har ett så urdåligt klimat?! Vad sägs om vår och sommarvärme 10 månader om året istället och resten riktig vinter? Beviljas av mig i alla fall.


 Det hade inte spelat ngn roll om höstdagarna såg ut såhär - men det känns väldigt långt borta dagar som dessa!
Bild: Lånad

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0