Varför fungerar det inte så?

2009-10-18 @ 22:26:33

Tjena!

Hoppas veckan har slutat bra för er del, det tycker jag den har här hemma i alla fall. Softade på dagen med lite Grey's och OTH. Vid fyra tog jag tag i sysslorna och tvättade. Under tiden så dammsög jag överallt här inne, välbehövligt! Åh vad jag tycker om ren doft! Torkade av gjorde jag också. Sen var det upp och ner i tvättstugan några gånger för att sedan äta.

Efter middagen skrev jag loggbok i projektarbetet och försökte lära mig geografin till morgondagens prov. Gillar inte alls ämnet! Det är ganska kul med världen i sig, men att sitta och behöva plugga in ett antal frågor om näringslivetär dess värre inte alls roligt. Nu när jag varit så huslig av mig idag, varför kan då ine plugget göra sig självt? Mkt märkligt...

Haft ett mysigt och välbehövligt samtal med Ellinor också! Härligt och så ses vi ju snart också!
Nu ska fortsätta min renlighetsaktion med att gå in i duschen och riktigt skrubba mig rent överallt för att sedan krypa ner i rena lakan och ren pyjaas och försöka trycka in geografin i huvudet.

Sov så gott!



Min fina lilla fluga ;)

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0