Starten är viktig för mig

2009-10-21 @ 22:28:11

Hela min dag hänger på hur morgonen blir. Jag har mina små rutiner, inga speciella – men viktiga. Att det då händer något som förhindrar det återspeglar resten av dagen sen. Klockan skulle ha ringt 7 imorse, klockan 9 vaknar jag med ett ryck och känner att jag sovit för länge!

Klockan hade ju inte ringt, trots att jag ställde den! FAN! När det var viktigt att den gjorde det också. På en kvart åt jag, klädde mig, packade väskan och gav mig iväg. Det tar vanligtvis en timme, inte bra. En timme försenad släntrar jag in på Athleticum och har bara missat en gren. Förmiddagen fortsätter jag hade inga förväntningar på bra resultat och det blev det inte heller, men trots det var det inte katastrofdåligt. I brutalbänken gjorde jag 12 stycken, när fotbollstjejerna låg runt 17. Chinsen klarade jag 1, när många inte ens klarade det! Scwatchen (Stavning?) som jag gjorde direkt efter att jag kommit gick väl inte så bra, men visste knappt vad det gick ut på. Där blev det 38 st på en minut och många klarade mycket mer än så.

Efter att det var klart cyklade vi till skolan för lunch och en håltimme fram till estetiska. Var loj och trött. Ingen speciell lust till något. Estetiska blev därefter, inge vidare. Jag kan ju inte mina repliker än och då går det inte och spela ut. Jag måste verkligen kunna alla efter lovet, det är ju bara 6 veckor kvar nu! Snacka om ångest, känner mig inte alls förberedd ännu.

Sen var skolan slut vid fyra, ett misslyckat samtal om eventuellt jobb gjordes – trodde det skulle vara så enkelt. Sedan fick jag sällis med J hem, blev en liten omväg för mig men trevligt och prata en stund =)
Hemma har jag röjt undan efter morgonens stress och tagit det lugnt.

Nu ska jag se lite Gossip Girl och göra Chai Latte och sedan sova.
En halvdan dag blev det, inge go alls. Imorgon laddar jag om!


Trött o eländig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Den vackraste trötta och eländiga jag sett på länge!! HUR vacker är du när du är pigg och glad?? :);) Ses SNART! puss

2009-10-22 @ 00:08:15

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0