Min lilla tisdag

2009-10-20 @ 23:04:57

Hejsan!

Dagen har spenderats i skolan, började med inställd filosofi men istället hade vi jeopardytävling mot id1. Jag var jätteduktigt om jag får säga det själv, men hela klassen föll på fotbollskategorin(!) trots att majoriteten i vår klass var fotbollspelare, tydligen var inte rätt personer på plats! Suck jaja. Vi förlorade med bara 600 poäng och med tanke på att ettorna är experter eftersom de har detta ofta så får det väl vara.

Stölder av jackor på skolan har vi också haft, blev lite rabalder då personer lyckats ta sig in och ut två gånger! Rikigt arg över att människor bestämmer sig för och sno saker, några kompisar sprang efter men hann inte i fatt, det resulterade i att 3 av typ 7 jackor försvann, varav en splitterny goosejacka! Polisamält och tagna på bild är dem, men om de inte grips kmr inte pengar/jackor att återfås. Otroligt tråkigt när det handlar om så mkt pengar som försäkringen förmodligen aldrig täcker. Det brukar ju bara vara struntsummor.

Filat lite på min svenska också efter skolan och haft trevligt samtal som alltid med mrs S.
Nu ska jag sova för imorgon har vi lite fystester på Athleticum från 8-12. Inte direkt laddad för det lär inte gå så bra men orkar inte direkt bry mig. Vi får chansen och lära känna ettorna lite också, vet två stycken bara än så länge.

Sov gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0