Lördagen är här

2009-10-10 @ 18:15:31

Hej på er!

Kul kväll igår. Vi stack till Johan och var där innan vi drog till Hipp, ja jag blev övertalad..det var ganska kul. Jag var inte riktigt på det humöret och då blev det också lite mellanmjölk av det hela.

Hemma i sängen vid två och upp idag tidigt för att tvätta. Sov emellan maskinerna körde. Tog det lugnt och såg Idol, Tove är grym!! Och sedan kände jag att mitt sega huvud behövde luft och min kyl behövde fyllas på så först cyklade jag ner till Triangeln och Hm för ínhandling av nylonisar och sedan till min Ica vid Möllan för veckohandling. Blev något piggare.

Nu är jag hemma och ska in i duschen och hoppas på att jag vaknar till ännu mer då. Ikväll blir det roligt för vi ska överraska en kompis som fyllde i måndags. Han vet inte om att vi också ska vara med på hans släktmiiddag. Känner att han verkligen kommer bli överraskad då vi nämt saker vi andra "ska" göra ikväll medans han ska på middag. Kommer bli kul och lagom festligt för mig idag.

Hoppas ni har en skön kväll!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0