Lazy days

2009-10-27 @ 20:50:01

Hejsan!

Min vecka har verkligen börjat väldigt lugnt, men det är skönt och varva ner innan man sätter fart. Igår var jag tvungen och strunta i att det regnade, mitt stackars kylskåp ekade tomt. Så blöt blev jag, tur att det inte är så långt - men min kyl blev glad.  Imorgon sätter jag fart på mig själv då jag har lite planer. Idag har jag mest suttit här framför och fibblat med designen. Hunnit se lite olika serier också.

Har också  ätit en god mexikansk pastarätt till middag, som jag hittade recept på i min stora rutiga kokbok. Påminner om köttfärssås, men ändå inte =).
Nu är det Ugly Betty och sedan Desperata hemmafruarna. Skönt och bara mysa och ha sig själv. Särskilt nu när vädret är såå tråkigt!


Detta mumsar jag i mig!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0