Kan helgen komma nu?

2009-10-07 @ 21:43:44

Dagen har väl varit blandad. Började med träning i ösregn, blåst och moln. J-ä-t-t-e-k-u-l verkligen!
Tillbaka i skolan för att..ta det lugnt typ.Hade trevlig lunch med Issa, Becca och S.  Hängde  med på UF-föreläsning med Issa, jobbar projektarbete imorgon istället. Försökte läsa manus också, gick sådär.

Sen var det estetiska. Jag vill verkligen ha den roll jag spelade för. Grejen är den att jag och han som också prövar för den är SÅ olika. Svårt för de andra att veta vad de vill ha. När lektionen var slut bestämdes det att detskulle bli lottning...FAN! Allt lär vara kört. Har inget minne av när jag senast vann en lottning om någonting..tror aldrig det hänt. Jag har tur i andra saker. Men detta vill jag ju ha! Störigt e förnamnet!

För övrigt en otroligt rörig lektion. En del scener var inte klarskrivna och hit och dit och hit och dit. Mitt huvud var slut. Ville därifrån bara. Var jobbigt. Hoppas verkligen att dessa männisor kan samla ihop sig och göra något bra av detta för just nu är det bara rörigt. Just nu om jag inte får rollen är detta inte kul, men kan inte bara backa ur då. Jaja. Fel vecka bara.

Hade en jättemysig stund på espan efteråt med Issa, glad att vi funnit varandra :)
Nu e jag hemma och är supertrött. Ska sätta ihop psykologin och sedan göra mig klar för sängen med en kopp te och One tree hill.
Imorgon blir det en välbehvlig sovmorgon. I skolan väntar idrottsrådsmöte, hoppas Jimmy har ngt skojsig på gång. Vill ha utmaningar! Sedan väntar skolfoto oh sedan psykologi.

På kvällen blir det ett roligt jobb för skolan i samarbete med bla. Star for life. Skriver mer om det imorgon kväll.
Hade varit skönt och se min familj, om bara så en helg. Vet inte om det är möjligt bara.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det vore verkligen UNDERBART! ;)

2009-10-07 @ 22:17:02
Postat av: Linda - dar & choklad

http://dar.blogg.se/2009/october/dessa-dagar-20-pa-numph-rutzou-malmo.html

2009-10-08 @ 10:16:33
URL: http://dar.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0