Helgen är här!

2009-10-17 @ 01:07:30

Hejsan!

Kvällen med föräldrarna gick jättebra:) Men trött som bara den sen är jag kom hem. Så trött att jag glömde ställa klockan. Tur att det var sovmorgon idag. Gick upp vid tio och var i skolan till elva. Satt med matten en stund innan lunch. Sen på provet kändes G-delen bra och så får vi se om jag nådde upp i VG, men hoppas inte för mkt. Efter det var tanken att jobba med projektarbetet men jag var slut. Satt och filade på ett CV istället och tog mig hem sen. Hämtade mina stövlar som jag blev nöjd med också.

Tog det lugnt hemma. Inte på humör för ngt alls egentligen. Men Natta manade på mig så jag, Matilda, Petra och Petter myste hemma hos Natta med Idol, lite singstar och prat. Diskssionen idag handlade bla. om uppfostringen av våra barn haha.

Nu är jag hemma igen och ska krypa ner i sängen med film och tjockt huvud med snuvig näsa.
Sov gott allihopa!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0