Härlig dag!

2009-10-13 @ 23:10:23

Hej på er!

Haft en härlig dag idag! Började ngt trögt med filosofi och matte. Men det löste sig ganska bra. Sjuk film på psykologin såg vi efter det.

Sen satte jag mig med lite matte ett tag. Gick okej. Måste plugga additionsmetoden tills på fredag då sitter allt inför provet. Sen kom Alex och var en ängel då jag fick hans geografifrågor, tack! Så nu kan jag plugga på det också. Vid fyra satte vi igång och gjorde i ordning för föräldrasoarén. Hjälpte till i serveringen idag då de behvde folk och Issa skulle vara med. Kul!

Vid halv sju började det, kul som vanligt och skönt avslappnat bland personalen ikväll också. Vi fick oss några skratt men det är ju iof inte ovanligt. L och C var jättenöjda med min insats och jag fick fint beröm (det har jag iof fått mkt av de på sista tiden då jag plockat undan och sopat efter andra), saker som är självklara för min del. Bara kul och få hjälpa till och de ville gärna ha min hjälp på torsdag också så den tiden tar jag mig.

Hemma vid kvart i tio och nu tar ska jag sova. Imorgon väntar förmodligen iskall träning. (hörde att det snöat hemma!!! Gash, skönt att jag befinner mig mer söder ut i det fallet!) Så nu måste jag vila mig.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0