Gott och blandat

2009-10-06 @ 01:01:20

God kväll!

Ni sover nog nu och det ska jag också göra. Ville bara skriva om dagen som varit. Började alldeles för tidigt med träning i blåst och kyla, visserligen sol och det var tur, annars hade det varit iskallt. Vi spelade matcher mot varandra på korthålsbanan och det gick inge vidare för min del.

Tillbaka till skolan för kort Geografilektion, sedan skrev jag klart och lämnade in projektplanen och försökte rätta lite svenskaartiklar med Issa. Hann med ett litet samtal med Jimmy också om en av klassernas inställning.

Tog bussen hem och insåg hemma att jag var arg. Antagligen Pms. Var bara sur och arg och ville inte göra någonting. Försökte äta lite men det gick inte. Satt mig framför TV:n en stund och blev på något bättre humör. Som tur var gick humöret över tillslut och jag kunde fokusera på mitt plugg. Väldigt bra till och med. Har gjort mattetal inför läxförhör imorgon, nästan skrivit klart psykologin (var fortfaranade sur då) och rättat nästan 30 svenskaartiklar. Det gick ganska fort beroende på att majoriteten inte verkar ha fattat uppgiften så bra, eller så är jag trög..det visar sig på morgondagens seminarium.

Nu är det sängen som väntar och jag känner mig välförtjänt av den!
Sov gott!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0