Fy fan!

2009-10-19 @ 23:38:10

Ber om ursäkt för rubriken, men det är det första som kommer upp i huvudet. Jag har suttit och läst en text som är det vidrigaste jag läst på länge. Jag tror största orsaken till det är att jag sitter och läser något som en partiledare skrivit som om ett år kan komma att sitta i riksdagen och ha makt över Sverige! Det gör mig riktigt #¤&#%” mörkrädd!! HJÄLP!

In och läs här, antar att ni fattat min syn på det. Är tacksam för att Aftonbladet publicerar detta så att vi verkligen får se vilken sida detta parti står på.

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article5978707.ab

Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Om du vill uppleva hur vidrigt det kan vara i EU ska du se hur romerna behandlas i Europa. Åk runt på balkan och se, även i övriga delar av östeuropa har de inga roliga liv. Jag har rest där en del så jag vet. En ung romersk flickas kropp är inte mycket värd. Men deras situation hör man inte mycket om eftersom det är en så svag grupp. Romer har det i särklass sämst som minoritet i Europa, utan tvekan.

2009-10-21 @ 01:11:56
URL: http://www.icedaniel.se

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0