Fin höstdag!

2009-10-29 @ 23:25:45

Tror nog att vädergudarna hörde mitt gnällande igår – solen lös nämligen stort imorse när jag vaknade! Tack för det, märker direkt hur energin förbättras. Jag fortsätter mitt lov på ett lugnt sätt. Känns skönt att inte stressa med något och bara få vara ledig. Tittat igenom lite repliker och min loggbok i projektarbetet har jag dock gjort.
Vid halv fyra tog jag mig ner på stan och tittade runt, målet var en mössa och en sjal och det löste jag på HM. Precis den mössan jag sett ut! Bild får ni imorgon.

Vid halv fem var jag hos tandläkaren och såg till så att allt satt fast i munnen – vilket det gjorde. Skönt att slippa hänga där ofta nu. Nästa gång är i februari. Sen tog jag mig hem och lagade god tacos. Har sett Rosabandetgalan och myst. Vi blir ofta ombedda att leva i nuet och isf så är jag otroligt tacksam för alla i min närhet! Att de för tillfället mår bra och lever! Vi är för nonchalanta mot våra dyrbara liv. Jag önskar ibland att jag kunde vara överallt hos alla samtidigt och inte missa en sekund av vår tid tillsammans, men tyvärr går ju inte det.

Nu ska jag mysa vidare – imorgon är det redan fredag!


Känns lite kortare til våren en sådan här dag.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0