Fest och sedan Hipp

2009-10-02 @ 18:40:56

Fredagen är här!

Härligt tycker jag, skön skoldag med bara matte idag och så upp på stan en kortis för present till Petra.
Hem igen och har röjt lite och tagit det lugnt.

Nu kom jag ur duschen och ska göra mig i ordning. Ikväll ska vi fira Petra som fyller år, grattis! Och sedan ut i natten till HIPP. Är laddad, känner att jag behöver ha lite roligt och längesen jag var ute, så detta kommer bli bra! Och jag menar friidrottsgänget har man alltid kul med!

Hoppas er kväll också blir lyckad. Ser om jag hinner smälla upp en bild på mig själv innan jag går.

Kommentarer
Postat av: mamma

"Isn´t she pretty, isn´t she beautiful, isn´t she lovely, isn´t she wonderful???"

Var det Stevie Wonder som skrev den till dig?

Puss <3! Love you! Ha det så roligt och var alltid rädd om dig! ;)

2009-10-02 @ 22:38:23

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0