Det rullar på

2009-10-06 @ 21:03:23

Tjolahopp!

Är trött och måste plugga teatermanus inför morgondagens teateraudition. Dagen har varit bra i övrigt.
Lugn förmiddag, läxförhöret i matte gick bra, några slarvfel men annars är jag nöjd.

Efter lunch var det psykologi och sedan så småningom svenskaseminarium. Det gick bra, visste inte om alla skulle ta det seriöst men det gjorde dem. När vi gick igenom mina texter var alla nöjda. När S frågade om adoptionsartikeln var alla så tysta att jag undrade om de avskydde den, men de hade nog inte så mkt negativt och säga :)

S var supernöjd med mina texter också och berömde mig mkt för mitt skrivspråk och annat. Fick senare höra att de var bland de 5 bästa i skolan hon läst, kul! Roligt när något man tycker är så roligt går så bra, älskar verkligen det svenska språket.

Sen bar det av hemåt för att ta det lugnt. Har skrivit lite psykologi, men orkar inte vara kreativ känner jag.

Hopppas på en lång natts sömn och nya krafter imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

I knew it!! Roligt att du får positiv feedback! Och..det är verkligen härligt att se dig, det lyser om dig!

Pussar!

2009-10-07 @ 10:13:24

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0