Det är måndag idag!

2009-10-12 @ 22:05:30

Känner mig inte alls deppig för det faktiskt, skönt!

Hade träning idag i kylan och det var väl undantaget, för det är riktigt kallt här nu. Fingrarna frös vill jag lova! Men närspelstestet gick okej i alla fall.
Efter det var det mina geografiuppgifter som skulle göras. Kom väl halva pappret, tycker inte det är så kul. Efter det satt jag med min matte som gick hysat. Har prov på fredag och har ångest för att jag ska glömma allt och att det kommer gå som förra året! :(

Under tiden hade Issa, Philip, Rebecca och Gustav UF-möte. Och efter det gick jag upp till J för att höra om onsdagens teater och sedan hängde jag vid mr S ett tag. Jag och Issa svarade på en massa Jeopardyfrågor. Var kul och få göra det igen, länge sedan! Föresten så har jag blivit utvald att få göra en väldigt rolig sak enligt mig i slutet av oktober. Men mer om det när det närmar sig.

Sedan beställde vi pizza som vi mumsade i oss. Och när vi var klara var klockan sju och dags att gå hem. Heldag i skolan alltså. Nu ska jag äta en satsumas som är lätt den godaste frukten på hösten och dricka egengjord chai latte och seda sova!

Hoppas ni haft en skön dag!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0