Dessa måndagar

2009-10-19 @ 23:48:20

Ledsen att det varit dålig bloggning idag, men sidan har inte fungerat förens nu för mig. Dagen blev lite annorlunda. (läs: jag gjorde inte provet för jag kunde det inte)vet att det var omoget, men det har aldrig hänt förut så någon gång ska väl vara den första.

Så istället har jag veckohandlat och diskat här hemma. Haft en skön förmiddag. Vid två var jag på Kockum Fritid iklädd golfkläder tsm med övriga personer i vår idrottsförening(råd). Det skulle nämligen tas bild till fotokatalogen. Vi blev nog väldigt nöjda, ni får se när jag får ett ex. Men vi sex var klädda i vår idrottsklädsl, så det blev två simmare, två golfare och två friidrottare som alla gjorde olika typiska poseringar i ishallen. Förstå att det var kallt för simmarna! :P Men bra blev det.

Efter det tog jag mig hem och har mest slappat. Lagat väldigt goda hamburgare också! Mums!
Nu ska jag bädda ner mig för att sova imorgon väntar en förhoppningsvis skön dag i vanliga rutiner, det gillas.


Yummie! Brödet, som heter typ Frisco var suveränt gott och utan tillsatser för samma pris!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0