Mitt CV

2009-10-29 @ 00:31:50

Vem är jag?
Jag är en ansvarfull och ordentlig tjej som vill göra bästa möjliga utifrån de uppgifter jag ges. Jag lämnar inget åt slumpen utan är ordentlig med att se till att saker och ting blir gjorda på ett så bra sätt som möjligt. Jag har sedan hösten 2007 bott och klarat mig själv på egen hand, med allt vad det innebär i hushållsuppgifter. Jag är en glad och uttåtriktad tjej som har stor socialkompetens i möten med nya människor. Jag räds inte svåra utmaningar, utan försöker hitta lösningar på problem utifrån de möjligheter som finns. Fem saker som stämmer in på mig: flitig, effektiv, ordentlig, social och ansvarsfull.

Tidigare arbetserfarenheter

Har jobbat i matbutik och haft uppgifter som rör hela butiken. Jag har även jobbat i golfshop och tagit hand om kunder, betalning och smakråd. Ett års arbetserfarenhet av båda arbetena. De har fört med sig kassavana, professionalism i möten med kunder och arbetslivserfarenhet. Sedan jag var 14 år har jag suttit barnvakt åt flertalet familjer. Jag har då haft ansvar för hushållssysslor, läggning, lek och ibland hjälpt till på fester. Jag har utvecklat ett stort kontaktnät genom detta och fått lära mig ännu mer om barn.

Typ av jobb jag söker
Det kan handla om egentligen vad som helst. Jag är snabblärd och tycker mig ha kunskap om mycket. Som tidigare beskrivet har jag butikserfarenheter - så exempelvis inom den branschen, eller ett receptionistjobb, barnvaktsjobb etc. Jag är öppen för förslag! Vill ni ha en driven och social tjej som kan tänka sig att jobba kvällar, helger och lov så tveka inte att höra av Er! [email protected]

Refrenser
Finns det gott om!

Detta är det jag ägnat en del av dagen åt, att lämna ut mitt CV till ett gäng butiker i stan, med hopp om att få ett jobb! Sökandet fortsätter. Tveka inte att höra av Er! Ni blir inte besvikna. Andra delar av dagen har jag myst inomhus.

Kommentarer
Postat av: Claes

Ser mycket bra ut allting. Tycker verkligen att detta borde ge resultat. Pussar&Kramar, Pa

2009-10-29 @ 06:57:47
Postat av: Cissi

Oh, jag ska oxå flytta från sthlm till malmö :)

Hur har det gått för dig? svårt att "lära" sig malmö? :P

2009-10-29 @ 17:49:32
URL: http://pluppan.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0