Att inte göra något är skönt

2009-10-17 @ 22:04:15

Tjoho!

Jag tittar in här en stund på min slappa lördag. Inte gjort mycket för världen idag. Bara vilat och hoppats på att inte förkylningen ska öka och det har den inte heller så jag är nöjd. Slappat, diskat och röjt lite här hemma. Borde ha damsugit men tog inte tag i det, får bli imorgon.

Skypat med pappa som gjort ett smart drag och stuckit till farbror i Marbella! Ypperligt tillfälle när det är sommarvarmt där och snorkallt och tråkigt här. Han hade bara haft 27 grader och stekade sol där under dagen, tråkigt för honom. Och nu var det värre vid sju för nu hade temperaturen sjunkit till 20, jobbigt värre ;)

Tvingat bror min att skippa alla roliga saker mellan den 4-8 noveber också. Men det tyckte han verkade okej..för jag kommer nämligen hem till Sthlm då!! :D:D Än så länge står Lonkis, morbror, farmor och bror och flickvän på schemat. Boka in er ni andra också! Dygnena måste utnyttjas på bästa sätt. Angela etc etc. (mamma kan väl kolla med dem)

Nu har jag sätt Här är ditt liv, uppskattar det mer än Körslaget och nu ska jag se på The Pursuit of hapiness, har hört så mycket bra om den!

Bilder är det dåligt med för tilfället, ledsen för det. Måste bättra mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaa det måste du! ;)

2009-10-18 @ 14:00:04

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0