1 oktober

2009-10-01 @ 20:52:14

Heeej!

Idag märks det att det är oktober. Fint höstväder, men kallt och världens blåst. Cykelturerna idag har inte varit roliga kan jag säga. Dagen annars har varit skön, började med härlig sovmorgon trots cancerdrömmar. Hoppas verkligen inte att den drömmen slår in, vi behöver inte mer cancer i familjen nu.

Skoldagen innehöll psykologi, med ett grupparbete. Organisation & Ledarskapskursen har jag hoppat av. Ingen rolig klass som jag har det med och har svårt för lärarens undervisning. Kan en hel del om ämnet redan och kommer ändå lära mig detta i min framtida utbildning, så då kändes det bara onödigt.

Sen satt jag kvar och försökte rätta lite svenskaartiklar och fick under tiden se våra nya golfbagar. Har tagit tre år och få dem, bättre sent än aldrig och nu när de är så här fina så gör det inget! 500 kronor behöver vi bara betala istället för det tvådubbla så inget och klaga på här inte. Får nog hålla mig till nästa månads budget dock.

Påvägen hem handlade jag mat och har tvättat när jag väl var hemma.
Nu tar jag det bara lugnt.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0