Ytterligare en dag

2009-11-25 @ 23:08:24

Dagen började med motig träning. Kallt, mörkt och blåsigt klockan åtta på morgonen motiverar nog inte så många. Vi spelade också korthålsbanan på två bollar var. Inte tränat på ett tag och ouppvärmd – så resultatet blev därefter. Tillbaka i skolan för att renskriva svenskainlämningen och sedan satt jag med när UF-företagen pitchade sina företag, jättemånga bra idéer är det.

Estetiskan blev eget ansvar idag då J är i Gambia den lyckosten, så jag och Issa valde att sitta kvar med psykologiuppgiften. Men jag kom inte till ro och satt mest och kollade efter jobb och pratade med mamma. Har ju helt missat att grymma Ann Nordquist vann i helgen!! SÅ imponerad av den tjejens debutår på proffstouren och jag vill inget annat än att hon får konkurrera sig till vinst i både Jerringpriset och årets prestation i år och varfr inte bragdguldet? GRYMT!

Hemma igen och tagit det lugnt, lagat god köttfärssås och sitter nu med psykologin. Imorgon ska det tvättas på morgonen. Sedan väntar öppet hus hela kvällen – roligt!

Lägger in bilder på min riktigt coola frisyr som Issa fick ett ryck och gjorde, fick fina komplimanger för den under kvällen i måndags! :)



Rebecca och Isabelle innan Hilda i måndags.

Kommentarer
Postat av: mamma

SÅ Vacker! Puss

2009-11-27 @ 10:01:01

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0