Tuesday

2009-11-11 @ 00:10:03

Min dag blev bättre än igår. Kände mig pigg när jag vaknade, men ville ju inte ur sängen när man vet att man möts av kyla och regn utanför. Blev bättre efter en dusch och sedan blev det bussen, ville inte bli blöt idag också. Skoldagen var bra, gick rätt fort. Jag fick äntligen tillbaka mitt matteprov och det var klart godkänt! Jippi!

Vid halv två var vi klara och jag gick med Becca till centralen och bytte mitt rabattkort mot ett Jojo-kort och sedan gick jag upp till Carolis Ica. Där tog jag mig tid att handla för veckan innan jag tog bussen hem. Har tvättat, tagit det lugnt, ätit chicken nuggets med ris till middag och övar lite manus nu. Fresten, fick skolfotona igår. Nöjd med mitt gruppfoto, men inte så värst med porträttbilden ser märklig utochjag ler inte med ögonen. Känns som att det är dömt att misslyckas. Har ett antal fler riktigt bra bilder på mig, som bättre skulle passa på väggen hemma. Men men.

Nu ska jag strax sova!

Kommentarer
Postat av: Pa

Grattis till matten. Puss & Kram, Pa

2009-11-11 @ 08:44:50

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0