Tisdag tisdag tisdag

2009-11-17 @ 19:52:15

Min dag började okej, trots lite taskig sömn med stressdrömmar. I skolan väntade film om spelens värld på filosfin följt av tråkig repetitionslektion i matten. På psykologin såg vi film om ett projekt med att låsa in människor i konstant mörker under 48 timmar. Usch hade aldrig  klarat det.

I svenskan väntade heta debatter om dödsstraff och abort. När jag skulle ta mig hemåt och handla på vägen fastnade jag i ett mycket roligt samtal med ett gäng vänner. Jonathan delgav mig en hel del rolig info som han hittat i senaste Cosmopolitan och vi läste ett gäng intressanta horoskop – tänk vad man kan skratta åt sådana saker! =)

Blev mathandling på vägen hem och sedan har jag vilat och ätit. Någonting jag märker av nu när jag så smått börjat träna, förutom träningsvärken är min hunger. Haha tro mig jag är bra på att äta och i större mängder men på något märkligt sätt kan jag ändå vara mer hungrig nu. Min matsmältningsförmåga ifrågasätts inte bara av mig. Men så länge som jag är nöjd med hur jag ser ut klagar jag inte – kan ibland bara undra om jag vid en viss ålder helt plötsligt bara kommer att stiga i vikt, något jag verkligen inte önskar ska hända. Haha, den dagen den sorgen.

Nu väntar lite trevliga serier och lite manusträning.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0