Sköna dagar

2009-11-22 @ 14:37:38

Blev en skön dag igår. Tog det mest lugnt här hemma. På kvällen tog jag mig till Natta och vi tillsammans med lite kompisar såg på lite film och pratade en hel del. Haha hade verkligen kul åt vissa personers syn på olika saker. Trevlig t och mysigt hade vi det och jag var väl hemma vid ett-tiden. Inatt sov jag verkligen länge, vaknade sent och antar att jag behövde det för skönt var det och jag drömde en lång och sjuk dröm haha undrar vad jag har inne i mitt huvud nu för tiden. I natt var det Harry Potter tema, haha suck. Min vanligaste replik var ”I kill you”.

Idag blir det inte speciellt många knop heller. Behöver dammsuga det är väl det enda.
Grattis till morbror idag också som fyller år!

Kommentarer
Postat av: mamma

hehe..;) cool!

2009-11-22 @ 14:59:29

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0