Öppet hus

2009-11-26 @ 23:33:19

Hej!

Dagen började med tvättning och psykologi. När det var klart och jag var duschad och iordninggjord tog jag mig till skolan för psykologi. Sen har vi gjort i ordning och lite så inför det öppna huset ikväll och vid fem drog det igång. Riktigt kul var det, fullt drag med massor av duktiga intresserade idrottselever – kan bli ett grymt gäng! Förutom att guida och svara på frågor, var jag med Jimmy när han presenterade idrottsprogrammet och bollade lite frågor med honom – kul! Hade de inte ändrat sig om elever på stora scenen i sista minuten hade jag stått där båda gångerna också, får bli nästa gång eftersom de insåg (som vi redan trott) att det är bättre när elever är delaktiga. Inser också efter att ha fått beröm från olika håll att detta ju faktiskt är mitt sista år. Jag får inte se nästa års ettor osv. Riktig märklig känsla när man är så delaktig i allt. Haha Jimmy har mig på en lista över kommande anställningar. ;

Fick mig en pratstund med H, J och mr S också, alltid kul. Efter att jag hjälpt till att plocka undan lite och hejat på J som har tävling i helgen tog jag mig hem till tio. Nu har jag bara tagit det lugnt och känner mig trött. Längtar efter att krypa ner i sängen och sova länge imorgon – så det ska jag göra nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

;);) han är smart..!! Puss

2009-11-27 @ 10:02:09

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0