Ny vecka väntar!

2009-11-23 @ 00:21:59

Min dag började ju mera mot eftermiddagen idag kändes det som. Tog det lugnt och har dammsugut och städat här hemma. Så nu luktar det nystädat och värmeljus, efter att jag tänt ljus i hela lägenheten – mysigt!

Veckan blir ganska full då två öppna hus väntar, spännande. Jag ska passa barn på tisdag också och så väntar 200-dagars fest imorgon! Kan ni tänka er att det bara är 200 dagar tills jag tar studenten! Jag har svårt och förstå det och där nästan med en skräckblandad förtjusning i magen.

Det roliga kommer ju bli att jag får sällskap här hemma i veckan! Fina Isabelle ”flyttar in” några dagar eftersom hon ska med imorgon på fest och så ska vi båda stå på öppet hus  i veckan, eftersom hon bor i Ystad blir detta så mycket smidigare för henne och jag får roligt sällskap som bonus! Kul!

Nu ska jag sova, imorgon väntar först gymmet och sedan geografiarbete.

Kommentarer
Postat av: olatidman

härligt!

2009-11-23 @ 02:18:36
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Christer B

Hej nattuggla. Jag hörde en duktig kille på radio stockholm. Veckans artist,(tror jag) Niklas von Arnold. Är det en släkting? Stilla min nyfikenhet.Kram

2009-11-23 @ 17:50:32
Postat av: Joanna

Du har alldeles rätt det är en syssling till mig,så ja! :)

2009-11-24 @ 11:06:05

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0