Myshelg

2009-11-01 @ 16:19:17

Ledsen för att det inte blev så mycket bloggning. Men inte haft dator och jag ville ju dela med mig av bilder också och att sitta och göra det via mobilen är för jobbigt. Hade en härlig dag igår i alla fall på Skattkammarön i Lund. Ett stort lekcenter är det och både jag och barnen fick vår del av lekbehovet tillfredställt, haha. Kvällen var mysig med god mat och visserligen en mindre bra film, tre systrar och en mamma. Blir galen när jag ser den.

Idag har vi bara tagit det lugnt, myst hemma. Vid halv tre skulle Alice på kalas så då passade jag på att få skjuts till Lunds central. Så nu är jag hemma och läser En het dag i augusti, älskar den! Skönt att jag äntligen kan läsa igen så det ska jag fortsätta med nu och njuta av sista lovdagen. Lägger upp bilder senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja visst skriver han jättebra!? Nelson de Mille

Ser fram emot onsdag som bara den!!

Pussar mitt <3!

2009-11-01 @ 20:43:34

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0