Mycket på gång

2009-11-24 @ 23:53:59

Hej på er!

Hoppas det är bra med er, jag har fullt upp fast inte på något jobbigt sätt. Jag har haft Isabelle här hemma sedan igår. Efter skolan följde Nathalie med oss upp i stan, vi tog en fika och hade det mysigt i typ två timmar. Sen hade jag och Issa som mission att handla mat för veckan och lite gott för kvällen. Det var ju väldigt roligt att göra det tillsammans! =) Vi kom därifrån med min kasse med vanliga saker och Issas med goda ting för kvällen (vi kom överrens om det).

Sen tog vi oss hem och åt och gjorde oss i ordning för kvällen. Rebecca kom förbi också och vid åttatiden drog vi till Hilda och mötte upp Natta och kompisar ur klassen. Vi hade roligt (se förra inlägget) och vid halv elva var vi på Frans Henriks ute på Dockan. Jättefint ställe, några hade redan kommit och flera droppade in därefter. Efter ett tag när vi hälsat på alla och lokalen fyllt lite mer drog dansandet igång på allvar. Riktigt bra musik, då det är samma kille som spelade på Etage i somras och på Hipp på insparken. Jätteroligt att bara få ha sina avgångskompisar med sig och fira.

Droppade i säng vis halv tre efter mysigt tjejsnack, började morgonen med att vara lite olydiga och hoppa över någon lektion och jag gick på svenskan. På kvällen väntade Öppet hus en stund, sen vid sex var jag tvungen och gå eftersom jag skulle passa barn. Det funkade bra och jag kunde plugga en stund innan jag tog mig hemåt vid niotiden och mötte upp Issa smidigt som kommit från skolan. Nu är vi båda jättetrötta och ska hoppa i säng efter att ha pratat, druckit te och ätit pepparkakor. Imorgon väntar träning tidigt och i kyla – längtar inte.

Förlåt för att allt kommer på en gång, men blir så när tiden här framför inte är den bästa. =)Några bilderkommer sen ifrån gårdagskvällen, ni måste få se min coola frisyr Issa fixade.

Sov gott, det ska vi!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0