Mrs Scrooge!

2009-11-04 @ 18:12:00

Vid två befann sig teatergänget på Statsteatern för att få sminkundervisning. Riktigt häftigt är det, när man med endast några penseldrag kan förvandla en blott 18årig tjej till att se ut som en gammal surkärring. Och det var precis det jag råkade utför. Ingen av oss kände igen mig alls haha. Nästan obehagligt och se sig själv. Tänk om det här är en bild av hur jag så småningom skulle kunna se ut! Jag ber för att det inte ska behöva ske – botox?


Vi alla undrade var jag tagit vägen? - Det finns värre bilder!


Efter en omsminkning på centralen var hon tillbaka! =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket svårt att tänka mig dig som en gammal surkärring!! hehe! Så du behöver nog inte oroa dig! Pussar vackrast!

2009-11-05 @ 12:27:13

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0