Motiverande besked!

2009-11-17 @ 17:56:48

Åh vad härligt ett besked kan vara! Nu har min något sega inställning och låga motivation till framgång den här hösten bytts ut mot det motsatta! Nu känns till och med de här månaderna som kommer roliga. Den stora anledningen till det är att mitt projektarbete som jag börjat på inte nappade på de jag var beroende av. Och när jag och min mamma äntligen slog våra kloka(?) huvuden ihop under dagarna jag var hemma och kom fram till ett projekt vi båda gått och tänkt på på olika håll tändes något i mig. Bonusen kom idag då jag kollat upp att jag kan ägna mig åt vårt projekt i samband med mitt projektarbete – alltså få betyg i något jag ville göra ändå som jag nu kan ägna mycket mer tid åt! KUL!

Vill inte droppa idén ännu, men om det går som vi vill så kommer ni så småningom att få ta del av den.  =D

Kommentarer
Postat av: mamma

Häftigt! Kul! Och frågetecknet kan du ta bort!! hehe! Love, m

2009-11-17 @ 20:02:36
Postat av: Pa

nu blir jag nyfiken. P & K, Pa

2009-11-17 @ 20:56:22

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0