Min längsta dag

2009-11-03 @ 16:38:59

Tisdagar är min längsta dag i skolan, det innebär fyra lektioner från halv tio till två. I andras ögon inte så jobbigt och förra året hade jag gjort mycket för att ha det så. Men nu när jag är bortskämd med typ en lektion per dag, blir genast denna dag lite jobbigare. Det händer inte så mycket i skolan för tillfället heller – så det blir lite segt. Jag var rätt trött också. Det hjälper inte heller att första lektionen är filosofi – inte mitt ämne alls.

Matten har vi fortfarande inte fått våra resultat ifrån provet och jag har ångest för att det ska sabba min fina betygsskala det här året! Svenskan däremot har vi fått tillbaka och den bara bidrog =)

Hemma igen efter vår svenskalektion där vi om två veckor ska debattera, i min grupp ska vi vara emot abort. Inget jubel när vi fick reda på det, men det finns trots allt en del tunga argument så vi ger gärnet. Nu är tvättmaskinerna igång och jag ska ta det lugnt en stund och sedan äta. Senare ikväll blir det mycket fix då det ska packas i ordning för resten av veckan, kylen ska tömmas, sopor ska ut osv.
Återkommer när allt är klart!

Kommentarer
Postat av: Pa

Välkommen det ska bli så härligt att träffa dig igen. Puss o Kram, Pa

2009-11-03 @ 20:37:14

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0