Måste skärpa mig

2009-11-18 @ 12:50:56

Försov mig imorse så missade träningen! Min kropp fungerar inte när det är kolsvart och grått utanför, den liksom håller mig kvar i sängen. Måste skärpa mig nästa vecka och lägga mobilen långt ifrån mig.
Min dag började alltså väldigt skönt. Har ätit frukost i lugn och ro och tagit det lugnt hemma. Nu har jag kommit till skolan för estetiska.

Hade ett roligt samtal precis med Lisa och Emma om hur roligt vi hade det förra året, saknar verklgen det gänget! Efter jul måste vi ta tag i en reunion!

Nu ska jag plugga lite manus, har fortfarande ångest för hur få veckor det är kvar men märker också att det sätter sig mer och mer ju mer man tragglar.

Kommentarer
Postat av: nbusk

De måste va mig du sknar :D finns ju ingen annan MUHAHHA

2009-11-18 @ 20:57:38
URL: http://nbusk.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0