Måndagstråk

2009-11-09 @ 19:58:08

Hoppas ni haft en bra start på veckan! Själv är jag ju inget fan av måndagar och inte denna heller. Imorse var jag trött när jag vaknade och det har genomsyrat dagen, bara seg och lång. Började med träning som gick helt okej. Lär ha ont i benen imorgon. Sen tog jag mig till skolan och mötte Issa som varit borta två veckor i Kina. Jätteroligt och se henne! Vid ett kom Natta och Douglas och vi satte oss med Geografin. Inte så kul och kände mig ganska omotiverad men vi kom i alla fall fram till lite. Innan jag tog mig hem gjorde jag några mattetal också. Efter en lång blöt cykeltur hem har jag tagit det lugnt. Handlingen får vänta tills imorgon. Det har regnat oavbrutet sedan tolvtiden, suck. Detta är verkligen inte kul!

Nu hoppas jag att jag ska få se Noring dra hem storslam på Fotbollsgalan. Imorgon tar jag nya tag.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0