Lördagsvilande

2009-11-21 @ 14:09:44

När jag vaknade imorse var jag ju inte dunderpigg men det gör inte så mycket. Har fortfarande ganska ont i foten, jobbigt och stödja på den. Måste ha fått någon smäll eller liknande. Drömde en irriterande dröm och vaknade upp av att jag skrek rätt ut, haha störigt.

Man tror också att man lyckats sova sig igenom nästkommande fem månader när jag både igår och idag vaknar till härligt solsken, synd att det inte är så. Har sett på alla imponerande Idoler nu och tänkte ta tag i lite städning. Känner att det här kommer och bli en väldigt skön lördag och jag tänker bara ta det lugnt. Hoppas att ni också har det skönt!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0