Lite vindpustar sådär..

2009-11-18 @ 21:54:32

Estetiska gick faktiskt bra. Kunde mer än jag trodde men fortfarande sitter inte de långa monologerna men men. Många skratt blir det i alla fall runt scenerna och alla bjuder på sig själva vilket är roligt! Vi fick middag efteråt och jag och Isabelle fick oss en lite pratstund med mr S också, ser honom bara väldigt sporadiskt nu för tiden då han är väldigt upp i sitt UF. Skön skoldag helt enkelt. Gick sen med Issa och Charlotte till centralen – eller vi snarare blåste dit i vinden. Gash det stormar verkligen här, skönt att jag inte behövt utsätta mig för någon längre utomhusvistelse än så idag.

Hemma har jag sett på mitt kära Ljusterö – gud vad man saknar sommaren, genom Bonde söker fru. Somrarna är verkligen härliga där ute! Nu är Grey’s på och jag ska läsa lite psykologi.

Imorgon väntar bara psykologi på schemat, men jag ska nog dra igång mitt projekt också, är så laddad! Sov gott!


Såhär brighta är vi i estetgänget (spär på ryktet), ja är så fattig att jag inte ens kan spela ballögd - tur att Issa kan. Haha!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0