Jylpyntningen är klar

2009-11-29 @ 00:05:40

En skön lördag har det varit idag. Tog mig ner till Triangeln för att komplettera mitt julpynt och sedan hem för att fixa klart allt, mycket nöjd. =) Resten av dagen har jag tagit det ganska lugnt, röjt lite här hemma och städat lite, julmusiken har stått på och jag försöker få lite vinter och julkänsla, det går väl sådär. Imorgon är det redan 1a advent och på schemat står massa fika tillsammans med Marias hela familj i Skivarp, mysigt!

Idag är det min och min brors 16e dopdag, haha men det fina med det hela är att vi från och med idag delar den med lilla Lina! Hon har nämligen namngivits idag. =)


Har jag sagt att jag önskar mig en kamera? Inga bra bilder. Hela lägenheten är i verkligheten jättemysigt upplyst av massor av ljus!

Kommentarer
Postat av: mamma

Å vad mysigt o fint du har gjort det!! Glad o Trevlig 1a advent önskar jag dig! Pussar

2009-11-29 @ 00:41:44

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0