Inspirerande dag!

2009-11-16 @ 01:25:34

Jättebra har dagen varit! Riktigt nyttiga saker har jag lärt mig av både Dr. Dettner (som är en modern läkare, trots sin något äldre ålder, har en väldigt bra syn på hälsan) och Ronny Kvist. Riktigt kul! Får ni någon gång chansen att lyssna på dem så ta den! Ni kmr inte ångra er. Det satte fart på min hjärnaktivitet oc jag sprudlar av inspiration, samtidigt som jag också slagits av vilket enormt getingbo av ideal vi lever i. De behöver inte ens vara rätt eller bra - bara man kan tjäna pengar på det. Usch så många jag vet i min ålder som verkligen blir utsatta för detta! Jag vill att de får lyssna på killarna.

Resten a kvällen har jag slappat. Precis sätt klart Notting Hill, härligt! Och ska nu få min sömn.
Sov Gott!

http://foreverhealth.se
http://aloevera.just.nu

Kommentarer
Postat av: mamma

TACK mitt <3 att du delade med dig av din inspiration! Jag vet ju att vill vi kan vi flytta berg! Det är SÅ härligt! Älskar dig o längtar mycket! PoK ;)

2009-11-16 @ 12:44:08

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0