Helgens startskott

2009-11-21 @ 14:00:12

Hejsan!

Lyckades inte blogga igår, men torsdagskvällen blev trevlig, jag, Natta, Akej, Philip och Thom satte oss på Barcelona ett tag och hade kul. Gårdagen började skönt med sovmorgon och en ganska onödig mattelektion men jag kom iväg på den i alla fall. Umgicks med lite kompisar innan jag tog mig hemåt. På kvällen blev det förfest hos Joel, det var jag och typ 10 killar - haha så ball hade jag. Sedan tog vi oss in till Hipp och upp på dansgolvet. Riktigt kul hade vi det och musiken var GRYM! Senare kom Natta och mötte upp oss och kvällen blev riktigt lyckad!!

Då gjorde det inte så mkt att fötterna värkte rejält på vägen hem och att jag fick ta av mig skorna och gå i strumplesten ett tag, det var det värt. Jag halvt ramla ner i sängen igår och det tog inte lång stund innan sömnen var ett faktum. Tack alla för igår och det är riktigt kul att killkompisarna blivit 18 nu också och kan haka på oss andra på dansgolven!


Det fick bli tuperat hår uppsatt i en stor knut(finare i verkligheten) senare under kvällen bara en tofs då vissa har väldigt roligt åt att gnugga en i håret haha.  Till det en blus och jeansshorts.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du VACKRA! <3 ;)

2009-11-21 @ 15:35:56

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0