Helgens bestyr

2009-11-14 @ 20:42:56

Hej på er!

Hoppas ni hade en rolig kväll igår – det hade jag! Dagen var också skön med bara en lektion. Vi var först hos Natta ett gäng på kanske 12 personer och sedan tog vi oss in till Hipp för en jätterolig kväll!
Hemma väldigt sent hos Natta och det blev inte många timmars sömn för min del då jag skulle hjälpa till på Gymnasiemässan idag också. Tur att det var så väldigt mycket intresserade folk där. Riktigt roligt var det och det gick väldigt bra! När klockan var tre var jag hemma igen och då dog adrenalinet och tröttheten visade sig. Lade mig i soffan och sov en stund och såg Idol – gryyyymt Tove!

Ätit en smarrig middag bestående av lövbiff, pommes och beasås. Nu tar jag det lugnt och tänkte se en film, men så fick jag ett lite mer spännande sms så det kanske blir en något mer aktiv kväll än så, men inget stort.

Hoppas ni har en skön kväll!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0