Härlig dag!

2009-11-06 @ 13:24:28

Efter att jag klippte mig så tog jag mig tillbaka till skolan och mötte upp Ellinor igen. Jag var med på Handslagslektionen som hölls för åttor. Jag blev till och med deltagare i mattrugbyn, haha skojigt! Efter att den lektionen var klar, var Ellinors dag slut så då gick vi hem till henne i skitvädret. Det var för övrigt skitväder hela dagen! Vi fikade och pratade en massa, skönt och få göra det.

När klockan var fyra gick vi mot bussen som jag tog där jag mötte upp Elena, som jag iof mött på idrotten redan och sedan gick mamma på vid färjan. Äntligen fick jag se henne! Bussen tog oss in till Berga och under tiden pratade jag och syrran en del om gymnasium och lite annat.

Sen tog vi oss hem till pappa och jag fick äntligen träffa Kjell, Molly, Eric och flickvännen. Jätteroligt! Vi hade en jättemysig och trevlig middag tillsammans, jättehärligt! Det är inte ofta vi alla är tillsammans  - så underbart! Efter mddagen, som var utsökt god behövde det ju förevigas. Jag provade att ta bilder under middagen men det blev alldeles för dåligt ljus. Så istället blev det lite uppställningsfoton, haha så typiskt. Men det blev en hel del knäppa bilder också tack vare att vi nog är lite crazy - precis som det ska va! Fina blev vi i alla fall och någon av dem kommer upp senare och då får ni se min frisyr också.

Hemma hos mamma igen på kvällen tog vi det lugnt, fick agera lite mattehjälp åt Molly också. Tog en stund vid datorn men blev något avbruten av Obama som inte alls tyckte att jag var så rolig. Så det blev till att gosa med honom och O'malley. Ja ni förstår säkert att det är våra katter jag fått träffa för första gången och de är supermysiga!

Morgonen har börjat lugnt för min del. Nu ska jag nog äta något och sedan blir det att bara mysa med mamma idag. Ikväll blir det middag med familjen. Härligt!


8an har idrott


Obama sätter stopp för min datortid - inte en arrangerad bild!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0