Fullt ös

2009-11-12 @ 20:38:48

Förlåt för förfärlig bloggning! Efter att jag kommit hem från teatern vid sjutiden igårblev det helt plötsligt snabba puckar och jag som trott att jag skulle hinna skriva också fick fel. Natta ringde mig med en liten finurlig fråga. Killarna var helt plötsligt spontana och ville göra något, typ sätta sig och ta en öl. Jag som inte träffat vissa av dem sedan i juli var ju genast på – skönt och få göra något roligt en vardag. Så jag mötte upp Philip, Jack, Akej, Thom, Natta och Lolex på möllan och vi satte oss på en av pubarna. Hade riktigt rolig och alla var riktigt sociala och diskussioner om allt möjligt kom upp. Haha riktigt kul hdev. Jag som tänkt att det blir nog bara en kortis, blev istället sent. Men hade riktigt trevligt och kul och träffa alla igen!

Imorse befann jag mig på Swedbankstadion vid halv nio för att hjälpa till på gymnasiemässan. Och det har jag gjort hela dagen fram tills sju. Nattavar med också. Roligt och få promota skolan, men lite jobbigt mot slutet såklart. Nu är jag hemma igen och måste laga middag.

Imorgon får jag äntligen sovmorgon och hoppas få tagga till för en grym kväll ute!

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0