Min härliga helg!

2009-11-08 @ 23:07:58

Hej ifrån Malmö igen!

Nyss hemkommen från en skön tågresa. Var Intercitytåg så det tog lite längre tid, men det gjorde inget. Började och läste ut Håkan Nessers Kära Agnes! Haha så rolig den var, kort, inte så stor berättelse men ändå oförutsägbar till sista sidan. Rekommenderas. Började på Marian Keyes senaste också. Inte läst någon av hennes tidigare – men det ska jag absolut göra. Hunnit plugga manus också.

Innan avresan tog jag, mamma och Molly oss in till stan och mötte upp moster Karin för en träff och lunch på Teaterbaren i Kulturhuset, gott och trevligt var det.

Igår hade jag en jättemysig dag med först Johan. Vi åt fisk i Hötorgshallen och pratade om allt möjligt och sedan blev det en latte innan vi gick upp och mötte resten av familjen för att se Flickan som lekte med elden, riktigt bra. Har som sagt inte hunnit se första, men det måste jag göra nu – får dra med mig Natta. Tänk att Sverige äntligen kunde producera en riktigt riktigt bra filmserie.
På kvällen mös vi hemma bara och med våra härliga katter – älskar dem, hade lust och ta med dem ner hit. Urmysiga! Vi såg på Yes man också, rolig film =)

Nu ska jag bädda ner mig och se på Idol, imorgon väntar första fyspasset med träningen. Tänkte i o m det också dra igång egen seriös träning.


Sov gott och tack familjen för härliga dagar!


Min fina bror och jag

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv <3! Verkligen SÅ underbart att vara tillsammans allihop igen..nästan allihop allafall om än inte alla samtidigt! Love you! Tack för att du delar med dig av dina tankar och din klokskap och lockar mig till härliga och positiva projekt! Du är verkligen min underbara dotter! See you..pretty soon. Puuuusssssaaaarrrrr ;)

2009-11-08 @ 23:23:35

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0