Fixat & donat

2009-11-04 @ 00:20:18

Nu är jag klar för sängen. Har tvättat, ätit, packat, diskat och duschat. Så nu är jag och lägenheten klar för att jag ska kunna åka iväg. Som tur är blev det ingen stor väska. Men med den, dator och handväska blir det en del att konka på imorgon under dagen. Det får gå helt enkelt!

Imorgon väntar förmodligen kylig träning på morgonen och sedan sminkkurs på Hippteatern av självaste Agneta som är en duktig och känd teatersminkös. Mellan det ska jag försöka plugga lite projektarbete. Tåget går vid 17.15 och är i Sthlm 21.40. Men vi hörs innan dess!

Godnatt!


Hem och få umgås med bl a. dessa! <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vet inte riktigt om det blir jobb eller plugg... söker båda :)

Men framför allt flyttar jag ju för att kunna bo med pojkvännen :)



Malmö är ju väldigt mysigt.. dom få gångerna jag varit inne i city :)



Vilken mysig bild på familjen!

2009-11-04 @ 12:50:00
URL: http://pluppan.blogg.se/

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0