Det börjar bli kyligt på träningen

2009-11-04 @ 17:59:34

Inte skönt att träna idag - sviiiinkallt! Skojar inte när jag tror jag kanske framkallade en förkylning även om jag hade mycket kläder på mig. Frös som sjutton ändå och händerna frös till is så fort jag var tvungen att ta bort vantarna – inte skönt! Kunde väl koncentrera mig i kanske 20 minuter av en dryg timme. Vi körde sving så bortsett från kylan gick det bra, har en del och jobba på dock. Blev filmade i slutet.  Det var bara jag och Gustav, ingen aning om varför resten strejkade men det var skönt att få bra med tid. Sen att man stod och tänkte på att man oftast tränar i shorts och t-shirt på sommaren i 30 graders värme kanske inte gjorde motivationen bättre, men ändå.

Kan för övrigt hälsa att Malmö fick sin första snö idag - försvann så fort den tog i mark, men skönare än den enorma blåst och kyla som var imorse.

Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0