1a Advent

2009-11-29 @ 23:15:03

Haft en jättemysig första advent idag med Maria och hennes familj i Skivarp. Det bjuds alltid på godsaker och jättehärligt sällskap - så även idag! :)

Fick två fina halsband i för tidig julklapp av Alice också, jättesöta. Nu har jag varit hemma sedan sex och ätit och tagit det lugnt. Skrivit ihop CV och personligt brev och ansökt hit och dit till olika säljjobb. Får förhoppningsvis positiva svar! Nu ska jag diska undan och sedan sova. Imorgon väntar träning, geografiarbete och filmen Bananas.

Inga bilder tog jag, förhoppningsvis skickar Björn mig några jag kan lägga upp här :)

Hoppas ni haft en skön kväll och sov gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt <3 att du har det bra med familjen! Puss

2009-11-30 @ 15:43:59

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0