Teaterabstinens!!

2009-05-13 @ 21:39:25
Jag vill stå på scenen!!

Imorgon kväll är min sista föreställning som Sabine. På fredag planerar jag att skriva in en ny roll, bara för att få stå där uppe ;).Haha det är sjukt kul!!

Idag har jag tvättat, städat, diskat, så nu kan syrran, mamma och Ellinor komma imorgon! Ska bli superkul och jag ska göra min bästa och sista föreställning!! Fresten så känner jag mig så hedrad av att få så fina kommentarer av alla. Var i skolan idag för en halv lektion och många både från klassen och andra som jag inte känner kom fram och sa att de gillade mig och föreställningen. :D Det är så roligt när det slitet vi lagt ner avlönar sig i fina kommentarer. Tack!

Som sagt var jag på lite naturlektion som Jenny höll i såklart (mamma i teataern), vi kände oss uppklädda idag med eget smink och vanliga kläder ;) haha.
Sen tog jag tag i mitt bankärende som flöt mycket bättre idag, utan köer!

Och nu ikväll har jag och teatergänget varit och sett treornas cabaré som var super! Grease var det de spelade. På fredag blir det fäktning de får imponeras av :)

Nu är det Grey¨s och sedan bör jag läsa till samhällsprov på fredag. Sovmorgon imorgon. Ska äta lunch vid elva på skolan och sedan vara på teatern till tolv! Ska sluta tycka synd om mig själv för att jag inte spelar på fredag och iställer äga imorgon kväll! :D

Här kommer två bilder, den första e bara så ball då "Richeliue" och "Rochefort" är på helt fel ställe i helt fel tidperiod,  borde kunna bli årets bild Philippa! Den andra är på en muppig "lillasyster sabine" som för tillfället inte hade alla hästar inne i stallet, haha!

Kommentarer
Postat av: mamma

We are sure looking forward!! Tjoho vad kul det ska bli! ;);) <3<3

2009-05-13 @ 23:22:30
Postat av: Lars Nilsson

Skulle bli glad om ett foto av dej, din mamma och Brita kunde publiceras. Lycka till ikväll.

2009-05-14 @ 07:17:15
Postat av: Joanna svarar

Hej Lars!

Är ledsen men i allt annat blev det inga bilder tagna under middagen. Väldigt tråkigt att vi inte fastnade på bild tsm - men det får ju helt enkelt göras om :)

2009-05-18 @ 12:09:24

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0