Tänk om det blev så

2009-05-19 @ 23:36:39
Hejsan!

Haft en lugn dag efter skolan. Handlat och tränat. Träningen var inte direkt bra alls, men alltid trevlig. Blir skönt när skolan slutar o man kan börja träna ordentligt.

Latat mig framför tvn också.

Fresten, jag fick en så otroligt fin kommentar av min svenska B lärare igår. Han hade sett min föreställning i torsdags och var så imponerad. Han tyckte verkligen att det var jättbra och att han sa t o m att jag borde fortsätta med skådespelandet. Blev självklart oerhört glad av att få en sådan fin kommentar, av någon som har koll på sådant! samtidigt så himla förvånad också. Här började jag i höstas med något som jag hoppades skulle bli kul, men som ledde till något så otroligt mycket roligare än jag trott, träffat underbara människor och fått stora erfarenheter! Att dessutom ha kunnat förmedla det jag ville, känns som en stor bonus! Undra om och hur man gör om man skulle vija fortsätta med sådant här, man kan ju alltid drömma..

Men nu ni, ska jag sova. Imorgon hoppas jag på sol! Jag ska utforska en ruta på marken (analysera o bla bla bla.) uppe på Stockamöllan, en timme härifrån. Men sedan ska vi paddla i Rönne Å, bringing memories back från 9ans klassresa kan jag säga. Haha! Synd att Tina inte läser detta, vi hade nog definitvt roligast den dagen!

Sov sött - och ni - "Allt utgår från kärleken, saknaden av, längtan till, utan kärlek är vi ingenting." fint citat va?!


Alla för en! <3
Kommentarer

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0