Supersöndag!

2009-05-04 @ 00:45:00
Haft en jätteskön söndag, riktigt bra!

Började med Indiska där jag kom ut med fina saker, som passar bra i mitt ljusa inredningstänkt med grönt som färgklick. Kommer ett inlägg om det imorgon, då min dator är så seg att jag får trycka flera gånger på samma tangent! BLIR GALEN! Efter det så gick jag förbi Bianco, men hittade inte riktig någonting.

Förbi Espresso house för min absoluta favoritsmörgås kyckling sambal som jag tog med mig och åt under fotbollsmatchen på Slottis fotbollsplan, där killarna ägde med 4-0! Men de borde nog tänka på lite konditionsträning ;)

På hemvägen blev jag väldigt överraskad över en händelse och fundersam, men mer om det imorgon, men det handlar om dejting...

Bilder kan jag glömma så segt som detta är, allt kommer imorgon!
Kommentarer
Postat av: mamma

O vad spännande..! Gillar när det blir del 2 liksom!! Roligt att du hittar fina saker till ditt hem! Kramisar

2009-05-04 @ 10:34:29

Talk to me:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggtoppen.se
RSS 2.0